BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 26, 2011

those words..

“will be nice if travel with me??”hehe u know i know, i love your words.. ♥

一句从没想过会从你口中说来的话,特别珍贵,特别让我心动,我相信了,而且我心跳加速了,最喜欢你了,呵呵。

少说甜言蜜语的你,让我又爱又懊恼,难得的听到了,会让我开心很久很久,一股冲动,让我想不顾一切的跑向你,呵呵,你就是有这般的吸引力,让我的注意力永远就是这样的向着你。

1 comments:

banLeng said...

^^ ~precious words~